Στην κυκλοφορία επέστρεψαν από τις 4.00 το απόγευμα τα Μέσα Μαζικής
Μεταφοράς, μετά την στάση εργασίας που προηγήθηκε. Ωστόσο, όπως
προκύπτει από τις αποφάσεις που ελήφθησαν μετά τις Γενικές Συνελεύσεις
των Σωματείων των Εργαζομένων, οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν όλη την
εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, στάσεις εργασίας σε λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αποφασίστηκαν για την Τρίτη και την Τετάρτη από τις 11:00 το πρωί μέχρι τις 3:30 το απόγευμα, καθώς και 24ωρη απεργία την Πέμπτη.
Αντιθέτως, οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο προτίμησαν να δουλέψουν κανονικά την Πέμπτη, κάνοντας μόνο μια στάση...
Συγκεκριμένα, στάσεις εργασίας σε λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αποφασίστηκαν για την Τρίτη και την Τετάρτη από τις 11:00 το πρωί μέχρι τις 3:30 το απόγευμα, καθώς και 24ωρη απεργία την Πέμπτη.
Αντιθέτως, οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο προτίμησαν να δουλέψουν κανονικά την Πέμπτη, κάνοντας μόνο μια στάση...





















