Σε απεργιακό κλοιό παραμονές
Χριστουγέννων βρίσκεται η Αθήνα. Με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια από τη νέα 24ωρη απεργία των
εργαζομένων η Αθήνα ζει μια ακόμη μέρα κυκλοφοριακής «ασφυξίας».
Το χάος στους δρόμους της πρωτεύουσας τις πρωινές ώρες ήταν... απύθμενο. Οι οδηγοί περνούν ώρες πάνω στο τιμόνι, προκειμένου να διανύσουν μερικά χιλιόμετρα και χιλιάδες πολίτες περιμένουν υπομονετικά κάποιο ταξί, για να πάνε στις δουλειές τους, με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από απίστευτη ταλαιπωρία.
Το χάος στους δρόμους της πρωτεύουσας τις πρωινές ώρες ήταν... απύθμενο. Οι οδηγοί περνούν ώρες πάνω στο τιμόνι, προκειμένου να διανύσουν μερικά χιλιόμετρα και χιλιάδες πολίτες περιμένουν υπομονετικά κάποιο ταξί, για να πάνε στις δουλειές τους, με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από απίστευτη ταλαιπωρία.
Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε το
μεσημέρι, όταν το κέντρο της πόλης έκλεισε εξ αιτίας των διαδοχικών
συγκεντρώσεων των εργατικών συνδικάτων στο Σύνταγμα και την....



















