Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

αστροΠελέκη

Γράφει ο Μαράκος

-για δες εδώ χοντρούλη μου !

-τι να δω Νατάσα μου?

-ποια είναι αυτή στη φωτό?

-χοχοχο..η Πελέκη

-διάβασες τι γράφει για σένα?

-τα διάβασα, αλλά εσύ τα πιστεύεις?

-βρε θα μας πελεκήσει το καταλαβαίνεις?

-δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται, δεν το περίμενες?

-το κακό είναι πως εσένα σε ξυλεύεται ..γυναίκα

-ε τότε ας τα ....αλλάξουμε,..δρυός πεσούσης πάσα γυνή ξυλεύεται !

-μα δεν έχεις τσίπα φιλότιμο ?

-χοχοχοχο…το φιλότιμο είναι .........

αδυναμία των από κάτω

-βρε σε κατηγόρησε, ότι δεν φοράς παντελόνια !

-και οι τσολιάδες δεν φοράνε, αλλά την κάνουν τη «δουλειά»

-μόνο εκεί τα καταφέρνεις, όταν δεν βαριέσαι και δεν τρώς χωρίς σταματημό

-δεν τραβάς να κάνεις καμιά εγχείριση, μέχρι να χλουμπουνίσω την μουσταλευριά μου?

-βρε τρέμουνε τα χέρια μου, πώς να εγχειρίσω άνθρωπο, μπορείς να μου πεις?

-χοχοχοχο..γιατί χολοσκάς ,τα ιατρικά λάθη ,είναι μέσα στο επάγγελμα σου

-τι να πω, παρα μόνο ότι λυπάμαι, που σε παντρεύτηκα!

-μα γιατί κάνεις έτσι, είδες κανένα πρωθυπουργό ν αναλαμβάνει τις ευθύνες του?

-σ αυτό δεν έχεις άδικο, αλλά εσύ έπρεπε να είσαι η εξαίρεση !

-μα είμαι αγάπη μου !

-ε πως είσαι, μπορείς να μου πεις, αφού δεν ανοίγεις το στόμα σου?

-πώς να το ανοίξω, αφού είμαι συνέχεια μπουκωμένος !

Μαράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου