Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

'Κόβεται'' η Τατιάνα Στεφανίδου από τον Ant1


Βόμβα μεγατόνων στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ με την Τατιάνα Στεφανίδου να ανακοινώνει μέσα από την ιστοσελίδα της τη λήξη της συνεργασίας της με τον Ant1 και την απόφαση του σταθμού να ''κόψει'' την εκπομπή της ''Αξίζει να το δεις''...

Εδώ και αρκετές μέρες πολλά είχαν ακουστεί για την ανανέωση του συμβολαίου της Τατιάνας Στεφανίδου. Κάποιοι την ήθελαν να μη δέχεται τη μείωση μισθού, που της πρότεινε το κανάλι. Κάποιοι άλλοι σημείωναν χαρακτηριστικά ότι και πέρυσι η Τατιάνα υπεγραψε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.


Με ανακοίνωσή της στην ιστοσελίδα της η Τατιάνα Στεφανίδου ανακοινώνει το ''κόψιμό'' της από τον Ant1 και αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο...


''Προχθές το βράδυ ο Αντένα μου ...ανακοίνωσε ότι η εκπομπή " Αξίζει να το δεις " δεν θα συνεχιστεί τη νέα τηλεοπτική σαιζόν. Οι λόγοι όπως μου εξήγησαν είναι καθαρά οικονομικοί. Λόγω της κρίσης, ο σταθμός επιλέγει να επενδύσει σε άλλες ζώνες και όχι στην απογευματινή. Ακόμη όπως μου είπαν, δεν έχουν αυτή τη στιγμή κάποιο άλλο πρόγραμμα να μου προτείνουν.'' αναφέρει χαρακτηριστικά η Τατιάνα, η οποία δηλώνει απολύτως αιφνιδιασμένη με αυτό το γεγονός, αφού προηγουμένως είχε συζητήσει με το κανάλι και είχε αποδεχτεί τη μείωση στο budget της εκπομπής.


''Στις αρχές Ιουνίου, ο Αντένα μου ζήτησε και νέα μείωση του προϋπολογισμού. Πριν η εκπομπή ρίξει αυλαία, απάντησα ότι αποδέχομαι την πρότασή τους, συναισθανόμενη τη δύσκολη οικονομική περίοδο και την ανάγκη νέων περικοπών. Με τη μείωση συμφώνησαν και όλοι μου οι συνεργάτες. Και πριν από δυο νύχτες τα πράγματα άλλαξαν ξαφνικά. Στα μέσα του καλοκαιριού ήρθαν τα πάνω κάτω!!! Είναι αυτονόητο ότι αν γνώριζα εγκαίρως τις προθέσεις τους θα αναζητούσα τη συνεργασία με κάποιο άλλο μέσο. Τώρα βέβαια που τα προγράμματα των άλλων σταθμών έχουν κλείσει, δεν θα είναι εύκολο για μένα και δυστυχώς για πολλούς εργαζομένους στην εκπομπή, να βρούμε δουλειά...'' σημειώνει η Τατιάνα κατηγορώντας ουσιαστικά τον Ant1 για αθέτηση των συμφωνημένων τους.


Η Τατιάνα μοιάζει εξαιρετικά πληγωμένη από την κίνηση αυτή του σταθμού...


''Είναι δικαίωμα της κάθε επιχείρησης να αποφασίζει που θα τοποθετήσει τα χρήματά της. Το μοναδικό μου παράπονο από το σταθμό που με ανέδειξε και μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα, είναι ο χρόνος αυτής της ανακοίνωσης. Δεν πειράζει όμως. Εγώ κρατώ μόνο τις καλές στιγμές όλων αυτών των χρόνων της συνεργασίας και νιώθω για τον Αντένα μόνο ευγνωμοσύνη για όσα μου προσέφερε.'' καταλήγει και προσθέτει πως ό,τι δε τη σκοτώνει την κάνει πιο δυνατή...


Από την πλευρά του ο Ant1 σιωπά, ενώ ήδη έχουν φουντώσει οι φήμες που θέλουν τη Ράνια Θρασκιά να αναλαμβάνει την απογευματινή ζώνη του σταθμού από τη νέα σεζόν.



nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου