skip to main |
skip to sidebar
Μία καθηγήτρια γυμνασίου στην Αυστραλία ζήτησε από τους μαθητές να
παρουσιάσουν στην τάξη το σχέδιο τρομοκρατικής επίθεσης!
Τους ζήτησε μάλιστα, η επίθεση να είναι σχεδιασμένη με τέτοιο
τρόπο ώστε να έχει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό ανθρωπίνων ζωών.
Την "άσκηση" επέκρινε έντονα η επικεφαλής του τμήματος εκπαίδευσης της
Δυτικής Αυστραλίας, Σαρίν Ο΄Νιλ. "Είμαι απίστευτα.... απογοητευμένη με την
άσκηση που δόθηκε στους μαθητές. Πιστεύω ότι ήταν ανάρμοστη και δικαίως
εξοργιστική", σχολίασε.
Η καθηγήτρια ζήτησε από τους μαθητές να σχεδιάσουν μία τρομοκρατική
επίθεση με χημικά ή βιολογικά όπλα και στόχο "μία ανυποψίαστη
αυστραλιανή κοινότητα".
Το θέμα έγινε γνωστό όταν ένας 15χρονος μαθητής, οργισμένος, αρνήθηκε
να συμμετάσχει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου