Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Τι εξομολογήθηκε η Βάνα;


Είναι μια από τις πιο sexy Ελληνίδες και μητέρα ενός αξιολάτρευτου κοριτσιού.

Η Βάνα Μπάρμπα παραχώρησε μια συνέντευξη στο «ΕΓΩ» και εξομολογήθηκε πως διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής της.


«Έχω χωρίσει από μια σχέση, ξαναβρήκα τον εαυτό μου και κατάλαβα ότι αυτό που θέλω είναι να είμαι με ανθρώπους που θα μπορούν να μιλούν ουσιαστικά στην καρδιά μου. Δεν ...μπορώ να μπω σε μια σχέση και να καταπιέζομαι».


Είναι γοητευτική και το γνωρίζει…


«Είμαι μια απλή Ελληνίδα. Είμαι μια γυναίκα που μπορώ να έχω όποιον άνδρα θέλω, αλλά δεν είμαι μοναδική».


Ωστόσο, θα ήθελε να έχει δίπλα της έναν άνδρα, αλλά επιθυμεί αυτός να την αφήνει ελεύθερη και προπάντων να μην τη χρησιμοποιήσει για τη δημοσιότητα, αν και αυτό είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται αμέσως…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου