Ικανοποίηση για την ανταπόκριση που είχε η έκδοση
εξάμηνων έντοκων γραμματίων εξέφρασε από τις Βρυξέλλες ο υπουργός
Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο οποίος άφησε ανοιχτό το
ενδεχόμενο να επιστρέψει η Ελλάδα στις αγορές για δανεισμό το 2011.
«Το γεγονός ότι η Μουντις υποβάθμισε την Πορτογαλία
και εμείς πήγαμε καλά είναι ένα πάρα πολύ καλό σημάδι», σημείωσε ο
υπουργός, προσθέτοντας ότι θα προσυπέγραφε τη δήλωση της Λισαβώνας, με
την οποία διαμαρτύρεται για την υποβάθμισή της.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου εκτίμησε «βάσει της τάσης των
αγορών» ότι αν η Ελλάδα είχε εκδώσει ομόλογα ενός....
έτους, το επιτόκιο θα ήταν 7%. «Θα βγούμε στις αγορές όταν κρίνουμε ότι μας συμφέρει», τόνισε, ενώ διατύπωσε και τη διαφωνία της Ελλάδας με ορισμένες από τις προτάσεις που κατατέθηκαν –κυρίως από γερμανικής πλευράς- στο Eurogroupκαι το Εcofin.
έτους, το επιτόκιο θα ήταν 7%. «Θα βγούμε στις αγορές όταν κρίνουμε ότι μας συμφέρει», τόνισε, ενώ διατύπωσε και τη διαφωνία της Ελλάδας με ορισμένες από τις προτάσεις που κατατέθηκαν –κυρίως από γερμανικής πλευράς- στο Eurogroupκαι το Εcofin.
Συγκεκριμένα, είπε ότι δεν βρίσκει σύμφωνη την
Ελλάδα η πιθανότητα να επιβάλλεται διακοπή της ροής των κοινοτικών
κονδυλίων προς τις χώρες που παραβιάζουν το πρόγραμμα σταθερότητας. Ως
προς την πρόταση Σόιμπλε, για τη θεσμοθέτηση διαδικασίας ελεγχόμενης
χρεοκοπίας, ο κ. Παπακωνσταντίνου επεσήμανε ότι «καμία πρόταση
ελεγχόμενης χρεοκοπίας δεν τρομάζει την Ελλάδα, αν η Ελλάδα
εξακολουθήσει να κάνει αυτό που πρέπει».



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου