Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

«Μπορεί να επιστρέψουμε στις αγορές το 2011»

Ικανοποίηση για την ανταπόκριση που είχε η έκδοση εξάμηνων έντοκων γραμματίων εξέφρασε από τις Βρυξέλλες ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο οποίος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει η Ελλάδα στις αγορές για δανεισμό το 2011.
«Το γεγονός ότι η Μουντις υποβάθμισε την Πορτογαλία και εμείς πήγαμε καλά είναι ένα πάρα πολύ καλό σημάδι», σημείωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι θα προσυπέγραφε τη δήλωση της Λισαβώνας, με την οποία διαμαρτύρεται για την υποβάθμισή της.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου εκτίμησε «βάσει της τάσης των αγορών» ότι αν η Ελλάδα είχε εκδώσει ομόλογα ενός....
έτους, το επιτόκιο θα ήταν 7%. «Θα βγούμε στις αγορές όταν κρίνουμε ότι μας συμφέρει», τόνισε, ενώ διατύπωσε και τη διαφωνία της Ελλάδας με ορισμένες από τις προτάσεις που κατατέθηκαν –κυρίως από γερμανικής πλευράς- στο Eurogroupκαι το Εcofin.
Συγκεκριμένα, είπε ότι δεν βρίσκει σύμφωνη την Ελλάδα η πιθανότητα να επιβάλλεται διακοπή της ροής των κοινοτικών κονδυλίων προς τις χώρες που παραβιάζουν το πρόγραμμα σταθερότητας. Ως προς την πρόταση Σόιμπλε, για τη θεσμοθέτηση διαδικασίας ελεγχόμενης χρεοκοπίας, ο κ. Παπακωνσταντίνου επεσήμανε ότι «καμία πρόταση ελεγχόμενης χρεοκοπίας δεν τρομάζει την Ελλάδα, αν η Ελλάδα εξακολουθήσει να κάνει αυτό που πρέπει». 




tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου