Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Νικητής στο GP του Καναδά ο Χάμιλτον με McLaren


Για δεύτερη συνεχή φορά ο Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε την πρώτη θέση σε αγώνα της Formula 1. Μετά το grand prix της Τουρκίας σειρά είχε το αντίστοιχο του Καναδά που έκρυβε τις δικές του εκπλήξεις. Και αυτό διότι, η επιλογή των ελαστικών αλλά και οι συνεχείς επισκέψεις των πιλότων στα πιτς έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Τελικά, ο Βρετανός πιλότος της McLaren πήρε αυτό που ήθελε αφήνοντας πίσω του, τον... ομόσταυλό του, Τζένσον Μπάτον και τρίτο τον Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari.
Συναρπαστικό grand prix

Σε γενικές γραμμές το grand prix του Καναδά δεν ήταν καθόλου βαρετό και περιλάμβανε, προσπεράσεις, αλλαγές στην κατάταξη και αγωνία μέχρι και τον τελευταίο γύρο. Η αρχή έγινε με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης, οπότε και υπήρξαν αλλαγές, ακόμα και στις πρώτες θέσεις. Ο Χάμιλτον, όμως, διατήρησε την πρώτη θέση, ο Φέτελ πέρασε δεύτερος και ο Αλόνσο τρίτος. Μία σύγκρουση μεταξύ Λιούτζι και Μάσα πήγε να αλλάξει σημαντικά το σκηνικό αλλά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν τόσο σημαντική με τους δύο πιλότους να επισκέπτονται απλά τα πιτς για μία mini επισκευή των μονοθεσίων τους. Λίγους γύρους αργότερα άρχισαν να έρχονται τα πάνω κάτω, όταν και η πίστα φάνηκε να «τρώει» λάστιχο και τους πιλότους να μπαίνουν στα πιτς για αλλαγή, ο ένας μετά τον άλλο.

Δεν άντεξε

Προσωρινά κερδισμένος φάνηκε να είναι ο Μαρκ Ουέμπερ με Red Bull ο οποίος και άργησε να πραγματοποιήσει το δεύτερο πιτ στοπ. Όμως, ο Αυστραλός δεν άντεξε όσο θα ήθελε, με τον Χάμιλτον να τον προσπερνά στον 49ο γύρο και να παραμένει πρώτος μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Την φοβερή εμφάνιση της McLaren συμπλήρωσε ο Μπάτον που βρήκε την ευκαιρία και πέρασε τον Αλόνσο στον 57ο γύρο. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν τα μονοθέσια της Red Bull που δεν έδειξαν να είναι σε θέση για κάτι καλύτερο. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρόσμπεργκ, Κούμπιτσα, Μπουεμί, Λιούτζι και Σούτιλ. Ο Σουμάχερ, αν και βρισκόταν στην 9η θέση μέχρι και τον τελευταίο γύρο, δεν κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα, εξαιτίας της επαφής που είχε με τον Λιούτζι.


Χαρακτηριστικό του αγώνα, το γεγονός ότι, από τη θέση 8 και κάτω, οι πιλότοι «έφαγαν» γύρο, ενώ τερμάτισαν 19 πιλότοι από τους 24. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 26-27 Ιουνίου στην Βαλένθια.

Η τελική κατάταξη




Η βαθμολογία των οδηγών



Η βαθμολογία των κατασκευαστών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου