Κανονικά αυτές τις ημέρες θα έπρεπε να είμαστε στην τελική ευθεία πριν
την έναρξη του 9ου ιστορικού Ράλι Ακρόπολις.
'Ομως η οικονομική κρίση χτύπησε και το μοναδικό ενδιαφέροντα αγώνα για φέτος, που ήταν να διεξαχθεί κανονικά στις 11-13 Ιουνίου.
Η ΕΛΠΑ, από την μεριά της δηλώνει ότι το 2011 θα γίνει το ράλι κανονικά μαζί με το επίσημο Ακρόπολις, που διοργανώνει η FIA.
Όμως κανείς δεν έβαλε κάτω το κεφάλι να δει πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε π.χ.
το αεροδρόμιο του Ελληνικού, κατασκευάζοντας εκεί ένα πάρκο με πίστα προδιαγραφών F1 και τα μεγάλα έσοδα που θα έδινε μία κίνηση σαν αυτή στον τουρισμό, την προβολή της χώρας, αλλά και πόσοι άνθρωποι θα έβρισκαν δουλειά.
Αν υπήρχε άριστη οργάνωση, δεν θα ήταν απαραίτητα τα χρήματα από οποιαδήποτε κρατική επιχορήγηση, αφού τα έσοδα από τους χορηγούς αλλά και τη σωστή κάλυψη θα ήταν αρκετά όχι μόνο για να μη ματαιωθεί το ιστορικό ράλι Ακρόπολις, αλλά και να μη μαραζώνουν και οι αγώνες ράλι στη χώρα μας.
χαλαρά
i-diadromi
'Ομως η οικονομική κρίση χτύπησε και το μοναδικό ενδιαφέροντα αγώνα για φέτος, που ήταν να διεξαχθεί κανονικά στις 11-13 Ιουνίου.
Η ΕΛΠΑ, από την μεριά της δηλώνει ότι το 2011 θα γίνει το ράλι κανονικά μαζί με το επίσημο Ακρόπολις, που διοργανώνει η FIA.
Όμως κανείς δεν έβαλε κάτω το κεφάλι να δει πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε π.χ.
το αεροδρόμιο του Ελληνικού, κατασκευάζοντας εκεί ένα πάρκο με πίστα προδιαγραφών F1 και τα μεγάλα έσοδα που θα έδινε μία κίνηση σαν αυτή στον τουρισμό, την προβολή της χώρας, αλλά και πόσοι άνθρωποι θα έβρισκαν δουλειά.
Αν υπήρχε άριστη οργάνωση, δεν θα ήταν απαραίτητα τα χρήματα από οποιαδήποτε κρατική επιχορήγηση, αφού τα έσοδα από τους χορηγούς αλλά και τη σωστή κάλυψη θα ήταν αρκετά όχι μόνο για να μη ματαιωθεί το ιστορικό ράλι Ακρόπολις, αλλά και να μη μαραζώνουν και οι αγώνες ράλι στη χώρα μας.
χαλαρά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου