Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Εκκενώθηκε μερικώς εξέδρα άντλησης πετρελαίου στη Βόρεια Θάλασσα


Μια εξέδρα άντλησης πετρελαίου στη Βόρεια Θάλασσα εκκενώθηκε εν μέρει την Πέμπτη επειδή παρουσιάστηκε αλλαγή της πίεσης σε ένα φρέαρ άντλησης πετρελαίου, μετέδωσε το κανάλι TV2 της νορβηγικής τηλεόρασης...
Ο ένας από τους δύο μηχανισμούς ασφαλείας που προστατεύουν την εξέδρα από μια πιθανή έκρηξη τέθηκε εκτός λειτουργίας και για το λόγο αυτό 89 εργαζόμενοι, που κρίθηκε ότι δεν είναι απαραίτητο να παραμείνουν σε αυτήν, απομακρύνθηκαν το απόγευμα.

Ο εκπρόσωπος της νορβηγικής πετρελαϊκής εταιρείας Statoil που εκμεταλλεύεται την εξέδρα Gullfaks C, εμφανίστηκε καθησυχαστικός στις δηλώσεις του στο κανάλι. "Εκτιμούμε ότι έχουμε θέσει την κατάσταση υπό έλεγχο. Θέλουμε να διαθέτουμε δύο μηχανισμούς ασφαλείας και τώρα έχουμε μόνο έναν. Ένα σενάριο θα μπορούσε να αφορά μια ανεξέλεγκτη έκρηξη, όμως δεν υπάρχουν επαρκείς λόγοι να φοβόμαστε" ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί, είπε ο Γκίσλε Γιόχανσον.

Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι δεν έχει παρατηρηθεί διαρροή πετρελαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου