Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ & ΕΛΕΝΗΣ

Σε όλους εσάς τους γνωστούς & αγνώστους, σπουδαίους ή μη, επώνυμους & ανώνυμους που γιορτάζετε σήμερα,
(εξαιρούνται όσοι έβλαψαν τον τόπο)

Ευχόμαστε

Χρόνια πολλά, ζεστά, χαρούμενα & αστραφτερά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου