Σε όλους εσάς τους γνωστούς & αγνώστους, σπουδαίους ή μη, επώνυμους
& ανώνυμους που γιορτάζετε σήμερα,
(εξαιρούνται όσοι έβλαψαν τον τόπο)
Ευχόμαστε
Χρόνια πολλά, ζεστά, χαρούμενα & αστραφτερά!!!!
(εξαιρούνται όσοι έβλαψαν τον τόπο)
Ευχόμαστε
Χρόνια πολλά, ζεστά, χαρούμενα & αστραφτερά!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου