Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Μήνυμα από την Αργεντινή !!!

Μια γυναίκα κάνει το σήμα της νίκης κρατώντας ένα πανώ που λέει: "Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ", "ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ", "ΖΗΤΩ Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ" κατά τη διάρκεια διαδήλωσης κοντά στην ελληνική πρεσβεία στο Μπουένος Άιρες στις 12 Μαίου 2010. Η διαδήλωση είχε στόχο τη συμπαράσταση των Αργεντινών στους Έλληνες εργαζόμενους που κατέβαιναν σε γενική απεργία-διαμαρτυρία για τις περικοπές που είχε εξαγγείλει η ελληνική κυβέρνηση .......






Του Adrián Salbuchi 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου