Μια γυναίκα κάνει το σήμα της νίκης κρατώντας ένα
πανώ που λέει: "Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ", "ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ", "ΖΗΤΩ
Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ" κατά τη διάρκεια διαδήλωσης κοντά στην ελληνική πρεσβεία
στο Μπουένος Άιρες στις 12 Μαίου 2010. Η διαδήλωση είχε στόχο τη
συμπαράσταση των Αργεντινών στους Έλληνες εργαζόμενους που κατέβαιναν
σε γενική απεργία-διαμαρτυρία για τις περικοπές που είχε εξαγγείλει η
ελληνική κυβέρνηση .......
Του Adrián Salbuchi 1
Παρασκευή 21 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου